+Follow
Dashboard
Beutiful Life

how beautiful is your life ?
Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam

Sunday 11 March 2012
Sweet Memory with my Sister before Holiday @ 11:16 pm
0 talkative person(s)
Assalammualaikum..
Khas tuk korang atien,akama,billah,farhana,n huda (:P)..
acctualy seronok sangat dpt tinggal satu rumah dgn korang,,hishh tu baru dduk ngn atien n billa kalau sume duduk stu rumah haishh xtwulah mcm mana riuh nye rumah tue..kenangan mse tgk citer hantu ngn atien n budak penakut (billah) hahaha..okeh2 me too..:P hantu blom kuar lagi billa da tutp muke dulu..haha..nk elakkan daripada ngantuk billah men sembur2 air..ahaha lyn korang mmg giler2 pale otak..xD kenangan mase aku kejut budak ssh nk bgun pagi spe lagi atien ngn billah lah gerangannyer..keh keh keh..ouhh ! lupe 1 hal kenangan masa mkn malam..nk citer bab dgr guli jatuh dri tangga billah dah trus xnk dgr..mlm lah kata kn..haha..atien ! aku respect kw lah xpenakut mcm "aku"..ha ! smbung kenangan mse naik keter akma nak gi sekolah..aduuihh..first time kott aku naik keter berimpit pastu kt tempat duduk dpn duduk 2 org..hahaha..sweet la !ni klaw ada polis ni lama da kena saman..haha..xD smpai skola jea bljr math frst time bljar math aku atien n billa ngntukk..mana xnyer smlm bt projekk tido lmbat story2 lah pstu dgr citer pasal kak Sally hahah..tido pkul 1 pagi ,bgun pagi da kena kacau dgn aq..kt sekolah mkn nasi ambeng smpai sembunyi2 tambah 2bungkus..kiter xtmbah billah sorang jerr..ihikhikhikhik..oke2 aku ngaku aku tambah gak..:P..hahaha..yg pnting !(nenek,indon,SS,SM KUAT MAKAN):P snap pict ngn korang yg sjk azali giler2..>>>>>>>>>>pict time<<<<<<<<<<<<<<<










alaa...aq lupe nk "gigibiru" gmbar yg mse gi tasik n mase mlm tu..xpe t atien upload aww2..

oke ha!lupe say thanks kt korang sbb dpt gak aku smbut birthday ngn korang maklum lah birthday aku ni tiap tahun mesti kena pada hari cuti..aku xtahu pon yg family aku nk smbut hari tu..turun2 jea da ada kek n pizza kat meja..ahaha..Happy ! happy !dpt smbut ngn korang n family aku..:)
Selamat bercuti ! huda kite xlupe kenangan yg mse kt PB awk tutttt kiter..naik skolah siapp lahh..:P..k byeee sister2 ! muahhhhh :-*

❤ older posts / / newer posts ❤