+Follow
Dashboard
Beutiful Life

how beautiful is your life ?
Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam

Friday 16 December 2011
Tolong Laa T_T @ 2:27 am
2 talkative person(s)
Assalammualaikum.
bella nak cakap sikit jer hari nie. xde mood sangat . korang tawu bella xde mood pasai pa ? hurghh rsenyer klau lah muka buku korang kena blog or xbole bkk korang akn bt ape dan rasa ape ?? hurm ? setelah friends korang melambak2 dalam tue.segala kenkawan lama korang,dan ape2 lagi lah yang penting kt situ.Memanglah kalau nak senang kerja buat account baru,tapi bukan ke buang masa nak kena cari lagi friends lagi.Bella mmg xsuka nak cari2 friends bagai..sekarang hanya blog kesayangan nie je lah menjadi pengubat bosan bella bila on9..ishh aku mmg pelik aa !..rse geram pon ade siapa yang sanggup nak block muka buku aku..Ha ! amek..bile bella da kuar pkataan "AKU" . Haish law dapat la budak yang block account FB aku tu memang muka kaw tue sesuai bagi penampor aku ! harghh!!! aku da xtahan dah sekarang nie..kalau lah btol xde org yang sengaja nak block FB bella tue ..asal ttbe jer time bella tengah sedap2 on9 trus page tu kuar "Fogot your password" secara tibe2..then bella pon taip la password bella balik..tp tetap same xboleh bukak..ade xsape2 yang tahu cam ner nk selesai kan masalah nie..bella da xbole fikir da..dan secara xsengaja bella ada syak sorang budak nie yang block muka buku bella.tapi kiter xbole la cepat sangat salah sangka terhadap orang.Dan bella harap bukan budak tu yang lakukan . tapi kalau betol memang rasa nak tarik je kepala budak tu (kan aku da mengganas) aku tak kacau orang,orang jangan aa kacau aku.Kepada orang yang "makan cili rasa pedasnyer" cepat2 lah bertaubat nak block2 orang nie sebab kau nie jahat sangat!.Hati busuk >> nak swuh aq tolong harum kan meyh aq tolong basuh kan hati kaw tue .




P/S: Sorry entry hari ini agak xsedap untuk di baca,sebab ini entry yg first bella ngamuk gilerzzz..so kepada yang xbersalah tue jangan ambil hati yer dan jangan simpan di hati.okeyh ! (tarik nafas pepanjang! ) mintak komen sikit and sapa2 yang twu cam na nak cari blek or pulih kan balik mukabuku bella.Bella nak balik FB bella yang asal.nak balik ! nak balik ! Maaaaaa......T_T

❤ older posts / / newer posts ❤