+Follow
Dashboard
Beutiful Life

how beautiful is your life ?
Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam

Tuesday, 25 October 2011
Ratu Hati Bercerita Wink !! Wink !! @ 12:12 am
1 talkative person(s)
HoLLa !!! hye sume follower2 and blogwalking sekalian..hehehe~(berbahasa btol)
urmm hari nie saya nak share 1 kisah..eyh bkn kisah ,cerita semalam mama baik hati sangat2 nak cerita dongeng dengan kiteorang..actt susah betol nak tengok mama cerita kisah2 dongeng nie..ahahaha..tapi mama nk cerita nie pon sbb ade moral value yg mama nk smpai kn drpd cerita mama tue..cerita mama timbul sbb ade satu dialog antara saya dgn adik..dialog nyer cm nie*******

Saya : Adik,kenapa muka adik belang-belang ??hahaha
Adik : Biar lah ada warna sikit..(muncung jer mulut dye)
Mama: Ha ! mama ade satu cerita nk dengar tak ? 
Saya & Adik : Nak2 ! 

mase ni perbualan kiter orang dekat dapur ,,adik tengah potong buah,,mama tengah blander,,saya ?..huhu ..tolong mengacau jer :P

nk dengar xcerita dongeng tue ? yurkk !

video

seronok dengar cerita mama,,sory agk bising sikit suasana biasa lah da nmecerita kt dapur kn..huhuhu..smbil bt kerja smbil bercerita >>

Uitt ! uitt ! jangan lupa kalau suka LIKE :D
Tak Suka pon kena LIKE jugak ..hehehehe


❤ older posts / / newer posts ❤